Realizacja komponentu inwestycyjnego poprzez zakup niezbędnych środków trwałych i wyposażenia gastronomicznego mającego na celu doposażenie firmy w środki służące do świadczenia usługi mobilnej, w szczególności do obsługi wydarzenia wyjazdowego.
Sprzęt do serwowanie napojów gorących, zakup krzeseł i stołów, namiotów eventowych, zjeżdżalnie dmuchaną, zakup kompletnego serwisu stołowego dla 260 osób, zakup przyczepy kempingowej dla personelu obsługującego wydarzenie, sprzętu medialnego do projekcji i obsługi wydarzenia, zakup sprzętu kuchennego do przygotowania i przetrzymywania potraw. Ponadto zakup wartości niematerialnych i prawnych w postaci systemu zarządzania obsługa i rezerwacją wydarzenia.
Bezpośredni: Firma CASTOR M. Jakubowska, P. Bąk spółka jawna
Pośredni: Osoby fizyczne, firmy organizujące spotkania, eventy, mieszkańcy miast i regionów
Celem projektu jest wdrożenie innowacyjnego przedsięwzięcia w postaci rozszerzenia dotychczasowej stacjonarnej działalności gastronomicznej o kompleksową mobilna usługę gastronomiczną dla wydarzeń wyjazdowych z wykorzystaniem inteligentnego systemu obsługi i rezerwacji dla klientów – CastorDrive.
Celem przedsięwzięcia będzie wzmocnienie i zabezpieczenie firmy Castor w sektorze HoReCa na niespodziewane kryzysy gospodarcze poprzez realizację trzech kluczowych komponentów : inwestycyjnego, szkoleniowego oraz doradczego.
Nowe przedsięwzięcie pozwoli oferować kompleksowe usługi gastronomiczne w dowolnej lokalizacji w Polsce.
Dzięki usłudze CastorDrive klienci będą mogli łatwo przeglądać ofertę gastronomiczną, rezerwować usługi, dostosowywać je do swoich wymagań. To wszystko umożliwi efektywne zarządzanie wydarzeniami , oszczędzi czas i zwiększy efektywność działania. Mobilność usługi pozwoli na dostosowanie się do specyficznych potrzeb klientów, zwiększając zasięg i dostępność firmy na terenie kraju. Firma zapewni kilkudniową obsługę wydarzeń bez konieczności powrotu do siedziby. Oferowana usługa obejmuje przygotowanie i serwowanie potraw, obsługę kelnerską, animacje i organizacje czasu gości, dostarczenie sprzętu gastronomicznego oraz oprawę dekoracyjną.
Wdrożenie usługi będzie wiązało się z inwestycją w niezależne wyposażenie techniczne, które nie zakłuci realizacji działalności stacjonarnej firmy. Planowana infrastruktura ma będzie miała charakter mobilny co pozwoli na samowystarczalność na miejscu wydarzenia. Natomiast wsparcie cyfrowe dopełni jakość i sprawność usługi poprzez łatwiejszą komunikację z klientami firmy oraz efektywne zarządzanie zamówieniami. Dodatkowo zaplanowano szkolenia pracowników firmy, którzy zwiększą swoje kompetencje, co wpłynie na jakość świadczenia usługi.
515 830 zł
464 247 zł